[WINNT] zwirtualizowanie obrazu dysku z zainstalowanym windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] zwirtualizowanie obrazu dysku z zainstalowanym windows 7
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 2 Jul 2013 22:36:59 +0100
mam obraz 320GB dysku zrobiony 1:1 (dla potrzeb dyskusji mozna przyjac ze uzyto dd)

10GB partycja recovery, standardowe 100MB recovery i 300GB systemowej

obraz pochodzi z laptopa ktorego juz nie posiadam
moge juz polecic OSFMount, darmowy, montuje bez problemu

ztcp w systemie (windows 7) bylo wlaczone przywracanie systemu i plikow, system volume information ma ok. 20GB

byc moze za pomoca przywracania systemu dalo by sie tam przywrocic starsza wersje pewnego dokumentu ktory chcialbym obejrzec (sam dokument mam zbackupowany duzo razy, ale chodzi o konkretna wersje z jednego miesiaca, sadzac po datach {3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752} moze tam byc to czego szukam)

znalazlem juz ShadowExplorer ale trzeba go uruchomic w dzialajacym
systemie

wiec pytanie, da sie to moze jakos prosto zwirtualizowac?

niezbyt wiem czym, pozatym i tak pewnie sypnie bluescreenem

ale to pewnie da sie jakos obejsc - instalacja naprawcza? reczne podczepienie rejestru i pogrzebanie?

ew. zrzuce to na dysk i bede grzebal w jakims laptopie, ale gdyby dalo sie to osiagnac inaczej to bylo by fajnie