Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 21:56:00 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:51d181ba$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
Anerys in news:51d0a886$0$1264$65785112@news.neostrada.pl
[..................]
OE  (.) Nie mam w nim wszystkiego. Np.
kolorowania cycatów, które mnie  jest po prostu niepotrzebne, radzę
sobie bez tego

ztcw, to oe ma kolorowanie cytatow. z OEPower toolem dolozonym i poprawiajacym to i owo.

A to to tak, ale, mnie dodatków na razie nie potrzeba. A sam OE jakoś nie daje się do kolorowania namówić... Ale, mnie kolorowanie myli nawet, może mniej sympatycznie, ale szybciej orientuję się w poziomach zliczając ptaszki przy cytatach, niżby z kolorów szły. Co komu wygodniej... Ja mam trochę przymało RAM, żeby do systemu dodawać rzeczy, bez których się obejdę... jak dokupię pamięci, to pomyślę, obiecuję :)