Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 1 Jul 2013 10:54:25 +0200
Dnia Mon, 01 Jul 2013 10:04:16 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

(ciach…)

> A mi się nigdy nie zdarzyło. I tylko tyle. Wszystkie opowieści o Złym TB
> wywołały u mnie po prostu wyraz szczerego zdziwienia na twarzy, bo w
> życiu o czymś takim nie słyszałem. Jedyne dwa błędy, z jakimi się
> zetknąłem, to:

Natomiast wielu innym osobom się zdarzyło. Co choćby już w tym wątku miałeś
kilka razy potwierdzone. Thunderbird stopniowo żre coraz większe ilości
pamięci? Cool - u Ciebie nie. U mnie tak. Wyciągnąć można wniosek, że
program zachowuje się w sposób nieprzewidywalny. Nie powiem, żeby był to
specjalny powód do dumy dla Mozilla Foundation…

(ciach…)

[ Samica czarnej wdowy odbiera życie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta   ]
[ rozciąga tę przyjemność na całą resztę życia.           (JoeMonster.org) ]