Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 29 Jun 2013 18:54:22 +0200
Dnia Sat, 29 Jun 2013 15:01:45 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Nie bardzo wiem, co chciałeś przez to powiedzieć.

Po kolei.
1. Skądś się bierze popularność TabMix Plusa czy rozszerzeń przywracających
stary pasek stanu
2. Twierdzisz, że bierze się to z relatywnie dużej ilości geeków
3. Twierdzisz, że bierze się to z relatywnie dużej ilości niegeeków, którzy
używają i nie szukają. Pytanie - czego?

Pytanie moje - skąd taki niegeek wie o istnieniu TabMix Plus czy Extended
Statusbar?

> Może jakiś powód był, nie neguję. Po prostu na razie nie widzę
> zastosowania wg opisu.
> I o ile mi wiadomo, to takie działanie FF miał od ,,urodzenia'' a nawet
> wcześniej, więc po prostu najwyraźniej nie rozumiem opisu.

Jak by miał od urodzenia, to bym się rozszerzeniem nie posiłkował. Serio. :D

> Dlatego podałem ci linka do tego, gdzie mi działa, cobyś sprawdził.

Z innego serwera poszło.

> Bo ktoś nie oprogramował? A dodawanie tą techniką jak jest obecnie i tak
> jest przydatne, bo szybsze i dla ZU zdecydowanie przyjaźniejsze.

Świetnie - niech taka możliwość, jak obecnie jest. Ale skoro możliwość
decydowania, co zrobić z danym typem pliku istnieje, to dlaczego musi to być
ograniczone tylko do sytuacji, w której plik danego typu ściągasz? Obecne
rozwiązanie można przyrównać do sytuacji w edytorze tekstu pt. możesz użyć
pogrubienia fontu, jeżeli otworzyłeś dokument, w którym taki atrybut był
użyty i dzięki temu możesz nauczyć program, że coś takiego jest możliwe.

>  > Pryszczerska logika nie ogarnia?
>
> Dopisz, zgłoś poprawkę :D

Nie jestem programistą. :)

> u ciebie.

U mnie. Ja sobie z tym poradzę. Myślisz, że ZU też? Czy będzie klął na czym
świat stoi?

(ciach…)

> Nie wiem. Podaj link do tego , co ci nie działa, a sprawdzę czy u mnie
> działa.

Nie mogę. Serwer z materiałami zleceniodawcy dostępny po zalogowaniu.

> Nie wiem jak podaje serwer, ale jak podaje złe mime, to może FF głupieje?
> Niestety czasy IE sprawiły, że MIME się nieco spsuło ;( A ono powinno
> być najważniejsze.

To w końcu rozpoznaje po MIME, czy po rozszerzeniu?

> Nie mam pojęcia. :(

Odnośnie kretynienia interfejsu:
http://s6.ifotos.pl/img/Mozilla-F_nxqaeep.png

[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]
[ Profession. The Wrong Species.                  ("House M.D. 4x07 Ugly") ]