Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sat, 29 Jun 2013 15:01:45 +0200
W dniu 29.06.2013 01:04, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 24 Jun 2013 08:59:39 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

W sumie fakt. Jednak skądś się popularność czy TabMix Plusa czy choćby
rozszerzeń przywracających stary pasek stanu bierze.

Z relatywnie dużej liczby gików, ale jeszcze większej niegików, którzy
używają i nie szukają.

Czekaj - że spora część wg Ciebie geeków będzie chciała TabMix Plusa czy
stary model paska stanu - to zrozumiałe. Skąd ten niegeek wie i ma TabMix
Plusa czy Extended Statusbar?

Nie bardzo wiem, co chciałeś przez to powiedzieć.

Mam pasek z bookmarkami, chcę do danego folderu na takowym umieszczonego
dodać kolejne.
No to przeciągasz albo naciskasz Ctrl+D i wybierasz folder. Nie o to chodzi?
AFAIR z jakiegoś powodu to rozszerzenie wrzuciłem. Może w międzyczasie
zmieniło się coś w interfejsie Firefoksa, że może okazać się zbędne.

Może jakiś powód był, nie neguję. Po prostu na razie nie widzę zastosowania wg opisu. I o ile mi wiadomo, to takie działanie FF miał od ,,urodzenia'' a nawet wcześniej, więc po prostu najwyraźniej nie rozumiem opisu.

Widzisz. Ja sobie poradzę właśnie kombinacjami wystawiania pliku gdzieś na
swoim serwerze i sprawdzania co się wyprawia. Tylko dlaczego do ciężkiej
cholery nie dać userowi najprostszego rozwiązania -> dopisz typ pliku i
akcję, którą chcesz, by przeglądarka wykonywała przy jego pobieraniu.
Nosz właśnie nie rozumisz. U mnie działa i dopisuje. Zastanawiam się
dlaczego u ciebie nie działa. Masz coś skopane, ino nie wiem co...
Dlatego podałem link, na którym działa, żebyś sprawdził czy to jakiś
błąd w Firefoksie, że go serwer dezorientuje czy stały błąd w twojej
konkretnej instalacji firefoksa (może jakieś rozszerzenie faktycznie
dupcy? Spróbuj odpalić go w wersji bez rozszerzeń)
Podejrzewam, że akurat styk serwer-firefox.

Dlatego podałem ci linka do tego, gdzie mi działa, cobyś sprawdził.

Ale skoro jest zawiadywanie
akcjami dla zebranego zestawu plików, to dlaczego do qrfy nędzy nie można po
prostu dopisać kolejnego typu plików?

Bo ktoś nie oprogramował? A dodawanie tą techniką jak jest obecnie i tak jest przydatne, bo szybsze i dla ZU zdecydowanie przyjaźniejsze.

> Pryszczerska logika nie ogarnia?

Dopisz, zgłoś poprawkę :D

W Operze bez problemów, Chrome po prostu ma zapisywanie plików w
określonej lokalizacji albo wyrzucanie okna z pytaniem, gdzie ma coś
zapisać, w Firefoksie musieli stworzyć taką ni pies, ni wydrę. :)
Kiedy FF ma dobrze. Za pierwszym razem pyta, decydujesz i już.
Dupa tam, że jest dobrze. :)

u ciebie.

Co już Ci pokazałem. Sporo zależy od serwera.

Nie wiem. Ja nie spotkałem jeszcze, że nie działa.

Ale skoro Firefox jednak _widzi_, że to plik z rozszerzeniem PSD, to co go
obchodzi, jak mu to serwer podaje?

Nie wiem. Podaj link do tego , co ci nie działa, a sprawdzę czy u mnie działa.

Jeżeli wszystko zależy od tego, jak to
serwer podaje, to powinien zgłupieć i nie rozpoznać typu pliku. Bo serwer
źle podaje informacje o nim. Tu jest najwyraźniej tak - trochę weźmiemy z
informacji podawanej przez serwer, a trochę spróbujemy pozgadywać, ale
jednocześnie przytniemy userowi możliwości decyzyjne. Noż…

Nie wiem jak podaje serwer, ale jak podaje złe mime, to może FF głupieje?
Niestety czasy IE sprawiły, że MIME się nieco spsuło ;( A ono powinno być najważniejsze.

(ciach…)

BTW Thunderbirda:
http://ifotos.pl/zobacz/Process-E_nxqewxp.png/ - po dobie używania
http://ifotos.pl/zobacz/Process-E_nxqewrq.png/ - zamknięty i uruchomiony