Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Mon, 24 Jun 2013 22:28:39 +0200
"Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

po pierwsze - NIE ZNAM TB, więc i tak bym nie pomógł,

Jaaaasne. Ktoś kto umie przenosić dziwne magazyny z OE

Słusznie zauważyłeś - z OE. Którego znam. W przeciwieństwie od.

przez drobboksa nie poradzi sobie z Ctrl+C, Ctrl+V profilu....

Jakiego profilu? Skąd? Gdzie jest jego lokalizacja? Jak to sprawdzić?
Pytania retoryczne, gdyż choć naprawdę tego nie wiem, to również i nie chcę wiedzieć.

Siedziałeś i patrzyłeś, jak gość sobie nie radzi i musi wzywać syna,

... który zrobił to szybko i sprawnie. Bo *wiedział* co, gdzie i jak.
Podobnie, jak powinni to wiedzieć inni użytkownicy tego programu, którzy już przesiadali się na inne maszyny. I czego nie musiał wiedzieć użytkownik OE, bo niby skąd?

ale nie mogłeś powiedzieć, że zrobisz, bo nie poprosił?

Tak to sobie tłumacz.

po trzecie - byłem rozliczany z zupełnie innej działalności,

Eh....

Pracowałeś kiedykolwiek w jakiejś firmie, czy tylko tak sobie trollujesz, bo inaczej nie potrafisz?

> po czwarte -
dookoła siedzieli ludzie, którzy na co dzień używali tego programu.

Bez związku.

Oczywiście. Teorię, w myśl której nawet kucharka może rządzić państwem, już przerabialiśmy w praktyce. Z wiadomym skutkiem.

Więc co, ja mam wyskakiwać z okrzykiem "dajcie mnie, nie znam się na tym,
ale chęnie sobie potrenuję"?

A czemu nie?

Napisałem. Jeśli nic z tego do ciebie (uwaga, to nie Shift mi się zepsuł) nie trafiło i nadal zarzucasz mi złą wolę, to pozostawię cię w tym widocznie potrzebnym tobie do pełni szczęścia przeświadczeniu. Wraz dedykacją od klasyka. Tą o psim mezaliansie.

JoteR