[WINNT] Viśta się nie aktualizuje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Viśta się nie aktualizuje
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sun, 30 Jun 2013 10:00:09 +0200
Cześć,

mam dziwny problem z Vistą. Aktualizacje się instalują, chcą restartu, przy restarcie mówią, że nie powiodło się w kroku 3 i wycofują. Windows Update mówi, że niepowodzenie. I całą listę aktualizacji mam z Niepowodzeniem na Wyświetl Historię Aktualizacji. Ale kurde, nie umiem nic wyczytać, czemu niepowodzenie :( Jest kod błędu niby: 80071AA7, ale nic mi to nie mówi i szukanie nic mądrego nie wykazuje.

Znalazłem jakiś WindowsUpdateDiagnostic.diagcab, ale windows mówi, że nieznane rozszerzenie...

(Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów, które zdiagnozuje i rozwiąże problemy z usługą Windows Update, przejdź do strony Automatyczne diagnozowanie i rozwiązywanie typowych problemów z usługą Windows Update Obraz przycisku Fix it w witrynie pomocy technicznej firmy Microsoft, a następnie kliknij przycisk Uruchom teraz.)

Windows Update świeci niby że System Jest Aktualny, ale za kilka godzin znów ma do instalowania coś i znów to samo.

--
Przemysław Adam Śmiejek