[WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 29 Jun 2013 18:30:00 +0200
Witam,

Czytałem gdzieś,że w/w wersja powstaje jako skutek skarg użytkowników 8-ki, którzy m.in. krytykowali (ja się do nich zaliczam) - ekran blokowania jako niepotrzebnie przeszkadzający na PCtach albo nie w pełni funkcjonalne menu start.

Pomyślałem sobie, ok, fajnie, że będzie to poprawione. Zdziwiłem się oglądając video-prezentację 8.1, w której ekran blokowania nie znikną lecz został udekorowany jakimiś szajsowatymi galeriami plus kilka innych zmian, które posiadają mocno wątpliwą funkcjonalność.

Wyczytałem też, że aktualizacja ma być darmowa dla posiadaczy 8ki i to czego się obawiam - pewnego dnia W8 sam się zaktualizuje do W8.1. Chcąc uchronić się przed potencjalnym przejściem na gorsze i to wbrew mojej woli (aktualizacje mam automatyczne) powiedzcie mi jakie dostrzegacie praktyczne korzyści i utrudnienia w nowej wersji systemu? Jedynie pobieżne informacje wyczytałem na ten temat. Może ktoś z Was testował 8.1 i mógłby coś więcej powiedzieć?

--
Pozdrawiam
Marek