Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sat, 22 Jun 2013 11:17:44 +0200
W dniu 21.06.2013 19:52, JoteR pisze:
"Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
i znów mam starego, dobrego OE
A nie prościej Thiunderbirda?
Ale ja mam zamiar używać tego programu do obsługi poczty i grup
dyskusyjnych, często w tzw. terenie. Używać, a nie ściągać w kółko
(często po kiepskim łączu) kobylaste aktualizacje
Czy ja wiem czy kobylaste... Ale przecież możesz wyłączyć automatyczne
aktualizowanie.
Namawiasz do używania niepołatanego oprogramowania? ;->

OE na maszynie wirtualnej na XP jest ,,połatany''?

Masz na myśli jakieś konkretne dziury w TB, które ci zagrażają?

w nadziei, że poprawiono to czy tamto i nie spaprano przy okazji tego,
co już działało znośnie.
A możesz podać jakiś przykład? Bo ja uzywam Thunderbirda od jego
narodzin a nawet wcześniej i wiele wad i owszem, ma, ale nie wykryłem
żeby coś nie działało.

?????????

Casus Firefoksa (którą dziś mamy wersję? Jeszcze dwudziestą
którąś czy już powyżej 30?)

To nie casus Firefoksa ale
...stajni Mozilli. Mniej więcej co druga wersja FF nie nadaje się do
użytku. Nie mam powodów przypuszczać, że z innymi ich produktami jest
lepiej a nie mam zamiaru być ich bezpłatnym betatesterem.

A jakiś konkretny przykład? Bo ja używam od dawna i czasami narzekam na zmiany w interfejsie, bo coraz bardziej psują klasyczny interfejs, ale takie czasy, konkurencja nie ma połowy tego, co ma FF.

--
Przemysław Adam Śmiejek