Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Wed, 12 Jun 2013 12:17:00 +0200
W dniu 12.06.2013 11:56, xcpy pisze:
chyba lepiej to zapakowac w samorozpakowujace archiwum ktore wykona
ten skrypt, zawsze to jedna rzecz to spaprania przez usera mniej

No chyba, ze "firmowa poczta" blokuje zalaczniki *.exe.

Nie musi być firmowa, wystarczy na Gmailu. Gmail jest do tego stopnia wredny, że nawet analizuje wnętrze zipów. Kiedyś przechytrzyłem go nazywając plik jakoś .jpeg czy podobnie i wtedy puścił zipa z programem. Nie wiem na ile to ,,poprawili'', bo to dawno było.

Ale znów dawanie plikom .jpeg w obliczu chowania rozszerzeń przez Windowsa też wymaga kombinacji, żeby potem przywrócić do zip/exe

Spotkalem sie z tym bardzo wiele razy.

A URLa do exeka znów dla odmiany jakiś filtr antyspamowy wytnie :D Wyjaśnienie skąd pobrać chyba jednak najprostsze.
--
Przemysław Adam Śmiejek