Re: [WINNT] Konkretny model, problem z opcjami nagrywania.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Konkretny model, problem z opcjami nagrywania.
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Jun 2013 19:21:35 GMT
Witaj artiun, 31 maj 2013 w
news:51a9111a$0$1224$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Sprawdzenie systemowego
> miksera (z tray'a - ikonka głośniczka)- nie ma możliwości wybrania w
> opcjach urządzeń nagrywających. W panelu sterownia (dźwięki) są 2
> mikrofony, jakiś podłączany na panelu przednim (ale tu nic nie jest
> podłączone) i drugi przez A.. (tu wstawić dwie literki - nie
> pamiętam). Sprawdziłem specyfikację sprzętu, podobno ma wbudowany
> mikrofon.
A ustaw któryś z tych mikrofonów jako domyślny i klaśnij - jak jest
mikrofon i działa - słupek sygnału powinien podskoczyć. Może go też nie
widać - jak klikniesz na wolnym polu PPM to można włączyć pokazywanie
wszystkich urządzeń.  Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
A rzeczywiście - najlepiej zainstalować sterowniki audio
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads_gd.html
Skoro jednak piszesz, że _podobno_ ma wbudowany mikrofon, to znaczy że
nie jest on ewidentnie widoczny - co jest dziwne

> Z drugiej strony, jakie są w wypadku tego sprzętu przeciwskazania co
> do instalacji W7?
Wymagania systemowe? Na stronie podanej wyżej jest pełen zestaw
sterowników do niższych systemów, a na w7 tylko 3 nieistotne. Stawiam,
że 7ódemka poradzi sobie sama z resztą sterów.

A z innej beczki - bardzo mnie interesuje pewna sprawa i akurat ten
laptop pasuje do "badania"
Możesz sprawdzić, jak on się zachowuje po wejściu do Bios, czy w tryb
awaryjny, czy live linuks? Chodzi mi o to, czy w którejś z tych
systuacji wentylator laptopa wskakuje na wyższe obroty i chodzi non
stop, pomimo że sprzęt nie jest obciążony, tak że widać rożnicę do
zachowania pod windowsem. Integra czy dedykowana karta?