Re: [WINNT] Konkretny model, problem z opcjami nagrywania.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Konkretny model, problem z opcjami nagrywania.
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sat, 1 Jun 2013 16:17:10 +0100
"artiun" <artiun@spam.wp.pl> wrote in message news:51a9111a$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
Witam,
poproszono mnie o uruchomienie Skype na laptopie Acer Extensa 5220. Jest na nim teraz posadzona Vista (nie lubię, nie ukrywam). Przepiąłem net ze stacjonarnego W7, poszło bez problemu, ściągnąłem i zainstalowałem. W Skype rozmowa testowa (gadanie do siebie 1, 2, 3) i po odsłuchaniu nic w głośnikach. Sprawdzenie systemowego miksera (z tray'a - ikonka głośniczka)- nie ma możliwości wybrania w opcjach urządzeń nagrywających. W panelu sterownia (dźwięki) są 2 mikrofony, jakiś podłączany na panelu przednim (ale tu nic nie jest podłączone) i drugi przez A.. (tu wstawić dwie literki - nie pamiętam).

zainstaluj sterowniki do dzwieku ze strony acera