Przemysław Ryk in news:c99n5zmo6csf$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
[.................]
Ja jestem upierdliwy aż do bólu. Telefoniczne zgłoszenie problemu
[............]
Potem wizyta technika, regulacja parametrów sygnału, sytuacja wraca do
normy.
(juz koncze tzw pismo ku vectrze)
btw:
piszesz "regulacja parametrow sygnalu" - ale, o ile sie nie myle, nie
napisales chyba nigdzie w watku czegos super waznego:
jaka wlasciwie byla przyczyna tej awarii w Twojej sieci?
Tzn dokladnie (jesli wiesz) dlaczego byly te straty w sieci?
Co oni musieli wyprostowac? Na swoich serwerach, czy takze u Ciebie w
mieszkaniu, przy Twoim modemie ew. routerze...
10.240.0.1 - juz tutaj straty, najblizej mnie, czyli co? gdzie maja
przyjsc? do licha, niezly bal z ta dziadowa firma bedzie...
Straty są już na Twoim modemie - czyli na 10.240.0.1. IMVHO -
popierdzielili ustawienia sygnału na swoich urządzeniach, a odbija się
to na funkcjonowaniu modemu i - co za tym idzie - Twojego dostępu do
internetu. Ciebie nie ma interesować, gdzie jest problem. Ciebie
interesuje, kiedy zostanie rozwiązany.
ja bym chcial znac na tzw 100% :) tylko jedna kwestie: że straty juz na
pierwszym pkcie, na modemie (w modemo-routerze), to kwestia tylko i
wylacznie... no wlasnie - czego? jakosci czego vectry?