Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 13 May 2013 23:07:38 +0200
Dnia Mon, 13 May 2013 22:02:52 +0200, Olek napisał(a):

> Słyszałeś o MozBackup?

Słyszałem. Niemniej jednak wcale nie musi mi się podobać opcja, że program
wymaga zewnętrznego narzędzia, żeby zaimportować dane utworzone w tym
właśnie programie…

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]