Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Tue, 7 May 2013 16:39:22 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:51890f2f$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...
Do tego celu wygodniejszy jest WinMTR.
Są różne. Ale to jednak program zewnętrzny i jednorazowe wykorzystanie
go to  trochę "przerost formy nad treścią". Co innego masówka - to z
pewnością  tak...

jednorazowe, jednorazowe..., kto to znajet?
poza tym: od dawna mam w kom. w zgrabnej wersji portable, uzywam :)

Ano chyba, że tak :))
No, jeśli masz to już w kompie, to problem z głowy - chodziło mi o sytuację, że czas potrzebny na pobranie, instalację bądź inne przygotowanie programu, przekroczyłby wielokrotnie czas potrzebny na użycie komendy już wbudowanej. Co przy jednorazowym wykonaniu nie miało by sensu. Ale przy większej ilości konieczności przewaga "yin" nad yang" może się zmienić w drugą stronę. Ja rzadko pinguję, dlatego wystarcza mi systemowa komenda ping, za czasów SDI korzystałem jeszcze niekiedy z terminala na routerze brzegowym, co czasem było wygodniejsze, rzetelniejsze.
Powodzenia, daj znać wieczorem, jak poszło :)