Re: [WINNT] dwa windowsy jeden dysk + ukrywanie partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dwa windowsy jeden dysk + ukrywanie partycji
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Thu, 23 May 2013 19:47:18 +0200
"Grzegorz Niemirowski" napisał:

Tylko wtedy, jeśli każdy z tych systemów był instalowany niezależnie.

Wytłumacz mi czym się różni instalowanie zależne od niezależnego.

Że każda Winda jest autonomiczna i samowystarczalna.

W jednym i w drugim każdy Windows ma swoją własną partycję.

Rozruchową. Natomiast partycja systemowa jest wspólna i kondycja Windy postawionej na partycji B zależy od zawartości partycji A, przynajmniej podczas rozruchu systemu. Zresztą, przypomnij sobie ile przewijało się przez grupy windziane postów o treści: "Mam windowsa na D:, pogoniłem/ zaorałem partycję C: i Windows mi się już nie podnosi. Łojezu, co robić?".

JoteR