Re: [WINNT] Win7 problem z większą czcionką

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win7 problem z większą czcionką
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 May 2013 12:36:23 GMT
Witaj Piotr B. (pb2004), 06 maj 2013 w km8chg.fgs.1@pb2004.pl">news:km8chg.fgs.1@pb2004.pl
napisałeś/aś:

> Działa tylko nie wszystkie aplikacje obsługują zmianę dpi z
> domyślnej.

Właśnie to jest zabawne, że problem jest z aplikacją od MS

> Włącz kompozycje i przetestuj włączenie/wyłączenie skalowania stylu
> Windows XP w Opcjach rozmiaru niestandardowego. Niektóre aplikacje
> są bardziej używalne gdy używane jest skalowanie z Visty.

W tym momencie jest to zaznaczone, ale wyszarzone - nie można zmienić.
Sprawdziłem jednak przed chwila, że niezależnie, czy jest włączone
"użyj wizualnych stylów okien i przycisków" (jak rozumiem to jest
podstawa Aero) i "kompozycje pulpitu" ta opcja "skalowania DPI w stylu
XP" jest zawsze wyszarzona i zachowuje sie tak:
wybieram z menu rozmiar wiekszy niz 125% - odnacza się,
przeciagam skalę myszka na rozmiar wiekszy niz 125% - pozostaje
zaznaczona...
No nie jest to wielki problem, ale wyglada na to, że większa czionka
nie będzie działać całkowicie poprawnie na ascetycznych ustawieniach
wizualnych. Jeszcze sie pobawie w wolnej chwili.

> Co do
> Wiersza poleceń jest to w dużej mierze zabytek sprzed Windows NT
Z tym sobie poradziłem