[WINNT] Win7 problem z większą czcionką

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win7 problem z większą czcionką
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 May 2013 20:42:57 GMT
Zwiększyłem sobie rozmiar czcionek na 125%. Jak na razie widzę, że nie
działa - uruchamia się, ale nie widać nic w oknie oprócz górnego paska
- monitor zasobów, "konsola" cmd też dziwnie zareagowała i uruchamia
sie maleńkie okienko z mikroskopijną czionką.
Generalnie mam wyłączone większość efektów wizualnych, ale po
włączeniu opcji "użyj wizualnych stylów okien i przycisków" monitor
zasobów  już widać, ale konsoli to nie rusza.
Podejrzewam, że nie ma na to rozwiązania i albo muszę włączyć aero,
albo standardowy rozmiar czcionki, bo dla tego systemu to jakieś
traumatyczne przeżycie?
W7 sp1 32bit - aktualny