Re: [WINNT] Win 8 - niezgodny procesor?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - niezgodny procesor?
From: poli <300ton@gazeta.pl>
Date: Fri, 03 May 2013 20:05:06 +0200
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Czułem, że to brak jakiś instrukcji. Ale czy to nie dziwne, że Microsoft ogranicza sobie grono użytkowników nowiuśkiego dziecka? Ja np nie zamierzam zmieniać laptopa, no chyba że padnie. W tej chwili jest wystarczający, ale czytając o większej wydajności i lekkości Ósemki zapragnąłem wyciągnąć coś jeszcze z mojego sprzętu.
No szkoda, bo chyba nie ma procków na ten socket mających PAE?
Inną sprawą są też możliwości chipseta i płyty.
Wiem że OT ale jeśli ma ktoś wiedzę na temat procka na podmianę
i mógłby dać znać, to wdzięczny będę.