Re: [WINNT] Win 8 - niezgodny procesor?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - niezgodny procesor?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Thu, 2 May 2013 15:24:50 +0200

Użytkownik "poli" <300ton@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kltmoe$sm$1@node2.news.atman.pl...
Witam.
Na starym sprzęcie, tj. HP Compaq nc6000 z Pentium M 1.6MHz i 1GB RAM na pokładzie, chciałem zainstalować Ósemkę. Niestety próba zakończyła się zanim dobrze zaczęła komunikatem:

Mam u siebie PM, po wymianie z Celerona (Compaq V4005CL) Procek występuje jako X86, więc ma 32 bity...

Oto garść danych:
Pentium(R)M, nazwa kodowa: BANIAS;

Pierwszy PM... Brak HT
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pentium_M

Socket 479 mPGA, proces 0.13 um;
Instrukcje: MMX, SSE, SSE2
L1 Data cache 32 KBytes, 8-way set associative, 64-byte line size
L1 Instruction cache 32 KBytes, 8-way set associative, 64-byte line size
L2 cache 1024 KBytes, 8-way set associative, 64-byte line size.

Czy ten komunikat rzeczywiście wskazuje na procesor? A może to coś innego?

Mnie się wydaje, że niemal na pewno masz procek technologicznie wcześniejszy od mojego, opisane przez ciebie zachowanie jest typowe dla sytuacji, gdy chcesz zainstalować system 64-bitowy w systemie z prockiem 32-bitowym, dokładnie ja tak miałem, jak próbowałem tak położyć W7.