Re: dwa pytania o nagrywanie na dysk DVD

Autor: rs <no.address_at_no.spam.info>
Data: Thu, 25 Apr 2013 14:37:53 -0400

On 4/25/2013 2:03 PM, Grzegorz Niemirowski wrote:

> A kto na tej grupie robił? Tu nie ma wielu osób.

> To wcale nie jest takie oczywiste. Z resztą wątpię aby ktoś kiedyś tak
> naprawdę wypalił DMG bo to nie jest format obrazu DVD, aczkolwiek da się
> skonwertować na ISO. To jest kontener dla różnych systemów plików. DMG
> bardziej przypomina VHD. Nie wszystkie właściwości muszą się przenieść
> przy wypaleniu zawartości DMG na CD/DVD. Więc nawet jak znajdziesz
> kogoś, kto to zrobił, to nie będziesz mieć gwarancji, że to zadziała w
> Twoim przypadku. Żeby mieć gwarancję trzeba przestać wnikać, że to jest
> [...]

wolalbym zeby wyjasnien udzielila osoba, ktore sie maczala praktycznie
lapy w tym zagadnieniu i wtedy moglbym juz konkretnie dopytac. dokladnie
takim gdybaniem, co by bylo gdyby jak piszesz wyzej, sa wlasnie uslane
linki, do ktorych mnie odeslales i ktore sam znalazlem, zanim napisalem
post na te grupe. <rs>