Re: dwa pytania o nagrywanie na dysk DVD

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat, 27 Apr 2013 22:28:15 +0200

> A kto na tej grupie robił? Tu nie ma wielu osób.
Ja kiedyś, ale nie mam (przeszukałem), bo lubię zapisywać co kiedyś robiłem.
Nie było to oczywiste, sporo się męczyłem. Google pomagało, ale własnie
metodami prób i błędów się udało. Tu do rs - masz rację, chodzi właśnie o
pomoc, której nie udaje się wyklikać. Newsy padają, bo większość uważa, że
jeśli czegoś nie ma w google to to nie istnieje.

> To wcale nie jest takie oczywiste. Z resztą wątpię aby ktoś kiedyś tak
> naprawdę wypalił DMG bo to nie jest format obrazu DVD, aczkolwiek da się
> skonwertować na ISO.
Czym? (pytanie zaczepne)
To jest kontener dla różnych systemów plików. DMG
> bardziej przypomina VHD. Nie wszystkie właściwości muszą się przenieść przy
> wypaleniu zawartości DMG na CD/DVD.
Co to są 'właściwości'
Więc nawet jak znajdziesz kogoś, kto to
> zrobił, to nie będziesz mieć gwarancji, że to zadziała w Twoim przypadku.
Czyli co - informatycznie (wejść i wyjść?)
> Żeby mieć gwarancję trzeba przestać wnikać, że to jest DMG i po prostu
> spakować to do wieloplikowego archiwum ZIP bądź RAR.
Bez jaj - po co? Chcesz to zachować dla przyszłych pokoleń, może się komuś
uda odczytać? Może nie rozumiem, ale na teraz rozbawiłeś mnie do łez.
Można sobie potem to
> wypalić, rozpakować i dostać identyczny plik. Żeby takie coś zrobić, nie
> trzeba nic wiedzieć o wynalazkach Apple ani tym bardziej mieć wcześniejszych
> doświadczeń z próbami nagrania DMG.

Nie wiem, nie sprawdzałem... A może da się zaemulować mac'a na windowsie?
Z ciekawaości, już się zabieram za sprawdzanie.

--
Artur