dwa pytania o nagrywanie na dysk DVD

Autor: rs <no.address_at_no.spam.info>
Data: Tue, 23 Apr 2013 14:05:20 -0400

mam na dysku (a dysk w kompie z W7) wielki plik .dmg, ktory jest obrazem
instalacji pewnej prezentacji. chcialbym to przekazac osobie z macowka.
najlepiej by bylo, wypalic ten obraz na plyte, tak zeby na macowce sam
sie zamontowal i odpalil po włożeniu, jak to normalnie bywa. wiem, ze
jest wiele sposobow konwersji i nagrania danych, ale z tego co czytalem
nie zapewniaja pelnej kompatybilnosci zapisu sektora bootujacego, wiec
dysk sie sam nie zamontuje.
drugie pytanie. jak nagrac np. 8GB plik na dwuwarstwowa plyte DVD, bez
koniecznosci dzielenia go na kawalki?

nie chce robic tego metoda prob i bledow, bo nie mam ani czasu, ani tyle
dyskow pod reka, wiec jak ktos ma sprawdzona metode, to bede wdzieczny
za jej podanie. <rs>