Re: żadna zapora nie jest włączona

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Mon, 22 Apr 2013 17:41:07 +0200

Dzisiaj, zainstalowany u mnie program Tune UpUtilities poinformował mnie, że
jest możliwa do przeprowadzenia modyfikacja ustawień, która zoptymalizuje
działanie systemu.
Nie potrafię dokładnie opisać, co proponował ten program. Zapamiętałem
jedynie, że chodziło mu o wyłączenie indeksowania.
Przystałem na tę propozycję i program ją wykonał.
Obecnie ten komunikat przestał się pojawiać. Na razie...
Jeżeli ten dymek powróci, wykonam wszystkie Wasze sugestie.

Grzegorzowi Niemirowskiemu
JoteR
Piotrowi B.
serdeczne dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc.

Pozdrawiam- mk