problem z zapisywaniem plików

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Sun, 21 Apr 2013 11:12:50 -0700 (PDT)

system Windows 7 pro

pracuję na użytkowniku ograniczonym
mam przeniesione katalogi bibliotek na dysk D:

wszystkie uprawnienie do katalogu użytkownika na D: ustawione na FULL acces, jestem tez właścicielem tego katalogu

mogę w nim (i wszystkich podkatalogach) zapisywać, edytować, otwierać etc wszystkie pliki

i mam problem gdy próbuję zapisać z biblioteki cyfrowej otwartej w IE10 plik djvu to otrzymuję komunikat że nie mam uprawnień i czy zamiast tego chce zapisać ten plik w folderze usera na c:

i na c: zapisuje a na d: nie mogę :(

proces monitor pokazuje mi Access Denied do pliku który próbuje zapisać na D:

co jeszcze mogę zrobić by działało to normalnie

co więcej gdy zrobię żeby zapisał na c:

to niby zapisuje w c:\użytkownicy\Adam ale gdy tam wchodzę to takich plików nie ma

ale gdy próbuję zapisać ponownie to je widzę i pyta czy zastąpić

nie wiem o co chodzi