Re: Pliki- jakieś bardzo długie nazwy -i nie widziane przez system nie dają się usunąć.

Autor: animka <animka_at_tonieja.wp.pl>
Data: Tue, 16 Apr 2013 04:20:02 +0200

W dniu 2013-04-16 02:46, Jaskiniowiec pisze:

> Słusznie, poza tym dodam, że pliki o długich nazwach/ścieżkach można
> skasować po uprzednim przeskanowaniu i naprawieniu dysków. Wówczas jest to
> kasowanie "kontrolowane". Bo w powyższym przypadku, co z tego, że zostały
> skasowane, skoro mogły powstać w rejestrze systemu plików różne dziwactwa,
> które kiedyś za jakiś czas mogą o sobie dać znać...
>
> Znając jednak Animkę, zwali winę za całe zło świata na Brothera ;)

Czego się czepiasz i szukasz zaczepki. Pliki usunięte. Problemów nie ma.
Nie było ich w rejestrze to nie powinny być na C:. Pliki nie zostaly
rozpoznane przez Windows, które ten Windows sam sobie jakiś czas temu
utworzył (pewnie pozostałości z Win7, bo mam 2 w jednym Windows 8 na
Windows7).
Amen.

--
animka