Re: Pliki- jakie¶ bardzo długie nazwy -i nie widziane przez system nie daj± się usun±ć.

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_jurajska>
Data: Tue, 16 Apr 2013 02:46:01 +0200

W dniu 15.04.2013 o 12:44 PM <pm_at_xx.xx> pisze:

> Problem już rozwi±zała, ale na przyszło¶ć zacz±łbym od sprawdzenia co
> trzyma te pliki, a nie uwalał od razu. Po takim numerze system mógłby
> już nie wstać, co niestety czasem się zdarza.

Słusznie, poza tym dodam, że pliki o długich nazwach/¶cieżkach można
skasować po uprzednim przeskanowaniu i naprawieniu dysków. Wówczas jest to
kasowanie "kontrolowane". Bo w powyższym przypadku, co z tego, że zostały
skasowane, skoro mogły powstać w rejestrze systemu plików różne dziwactwa,
które kiedy¶ za jaki¶ czas mog± o sobie dać znać...

Znaj±c jednak Animkę, zwali winę za całe zło ¶wiata na Brothera ;)

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.