Re: [OT] BAT - czy działa inny bat

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 15 Apr 2013 16:27:11 +0200

"Budzik" napisał:

>2 kolejne pytania w mojej eskapadzie poznawania tego środowiska :)

Bardzo ci się chwali ta pasja poznawcza, ale jeśli nie traktujesz tego
hobbystycznie - zmień narzędzie. I nie, nie mam na myśli PowerShella -
wiem, że u ciebie nie działa.

> Chciałbym aby coś jednocześnie wypisało się na ekranie i zapisało
> do pliku. Można to zrobić w jednym poleceniu?
> Czy mozna stworzyć skrpyt który w kółko będzie sprawdzał czy działają
> jakieś inne, konkretne skrypty bat (sprawdzenie po nazwie okna) i w
> razie
> jeżeli dany skrypt nie działa - uruchomiłby i dalej wrócił do
> sprawdzania.

Narzędziem jakby stworzonym do tego właśnie zadania jest AutoIt, w dalszej
kolejności MortScript i podobne, ja odkrywam na nowo uroki poczciwego
Basica (MS SmallBasic) - naprawdę nie ma racjonalnych powodów do używania
młotka przy naprawie zegarka.

JoteR