BAT - czy działa inny bat

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon, 15 Apr 2013 12:46:10 +0000 (UTC)

2 kolejne pytania w mojej eskapadzie poznawania tego środowiska :)

Chciałbym aby coś jednocześnie wypisało się na ekranie i zapisało do pliku.
Można to zrobić w jednym poleceniu?

Czy mozna stworzyć skrpyt który w kółko będzie sprawdzał czy działają
jakieś inne, konkretne skrypty bat (sprawdzenie po nazwie okna) i w razie
jeżeli dany skrypt nie działa - uruchomiłby i dalej wrócił do sprawdzania.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")