Re: Czytnik DVD a rozruch komputera

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 14 Apr 2013 14:42:23 +0200

> Trzy to s膮 pary pin贸w. Jest to oczywiste i nie o tym jest w膮tek. Mowa jest o
> tym, gdzie jest za艂o偶ona zworka. Zworki na cable select nie ma. Jest tylko
> para pin贸w od cable select.

殴le si臋 wyrazi艂em pisz膮c zworki.

Tu pin贸w jest co najmniej 7:
http://www.centrumxp.pl/Img/Art/WindowsXP/Porady/Nowy_sprzet/01/01.gif

Tu mowa o 6 lub 8 pinach:
http://h10010.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=pl&lc=pl&dlc=pl&docname=c01894249

W szczeg贸lnych przypadkach mog艂o by膰 ich wi臋cej, a w przypadkach kiedy
system nie widzia艂 ca艂ej pojemno艣ci dysku u偶ywa艂o si臋 w ustawieniach dw贸ch
zworek (co by nie zosta膰 go艂os艂ownym):
http://www.wdc.com/en/library/eide/2779-001001.pdf

Wiem, 偶e to odbiega od tematu, ale nawet stwierdzenie 6 pin贸w jest b艂臋dne.

> Twoim problemem nie jest klawiatura, tylko pisanie (od czasu do czasu) nic
> niewnosz膮cych post贸w.

Klawiatura dzia艂a jak wida膰 ju偶 ok, cho膰 nie wiem co mog艂o spowodowa膰
samoczynne odczepienie si臋 jednego z przewod贸w z p艂ytki na klawiaturze.

Dla Ciebie wiele rzeczy mo偶e nic nie wnosi膰, jest oczywiste... a czepiasz
si臋 sformu艂owa艅.

--
Artur
0 weeks 0 days 15 hours 16 minutes 9 seconds and 266 milliseconds.