Re: Domyślny katalog zapisu Moje dokumenty - zmiana na inny, nieosobisty xp

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 14 Apr 2013 13:31:37 +0200

maniek <maniek_at_bez.maila.bo.spamuja.smieciarze> napisał(a):
> Nie lubię jak praktycznie każdy program zgłasza chęć zapisu plików w
> domyślnej windows-owskiej lokalizacji "Moje dokumenty" i podkatalogami z
> nimi związanymi "Moja muzyka" "Moje obrazy" w zależności od rodzaju
> plików na jakich operujemy.
> Nie mam potrzeby poufności zapisywanych plików, więc nie potrzebuję ich
> zapisywać we wskazanych folderach powiązanych z danym kontem
> (użytkownikiem).
> Znalazłem tylko opisy jak przenieść "Moje dokumenty" na inny dysk.
> TwekUi i tym podobne zjawiska, ale nie o to mi chodzi.
> [...]

Po pierwsze to jest sprawa programu jaki folder Ci sugeruje. I np. w
przypadku wiekszości używanych przeze mnie, one wcale nie chcą zapisywać w
Moich dokumentach, tylko w ostatnio zapamiętanym folderze.
Z tego co napisałeś, wynika, że jedynym problemem z Moimi dokumentami są u
Ciebie uprawnienia. Więc je sobie zmień zamiast się obrażać na Moje
dokumenty.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/