Re: [WIN7] - Wylaczenie monitora powoduje przemieszcza sie el. pulpitu

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Sat, 13 Apr 2013 20:15:53 +0200

W dniu 2013-04-13 18:57, artiun napisał(a):

> A to też możliwe :)
> Z tym, że nie przestawiał by ikon i nie zmieniał rozmiarów okien w
> sensie współrzędnych punktowych.

Ikonki może jak najbardziej przestawić, jak zmienisz rozdzielczość
monitora bo w masz różnice w wysokości/szerokości pulpitu i się nie
mieści, stąd ten efekt.

> Otóż. Dzwoni do mnie gość (wiem, używają kompa mamusia, tatuś i synek,
> oryginalny Windows 7 64 bit): mamy chyba jakiś problem, chyba wirus. Co
> jakiś czas powiększają nam się ikony i przestawiają. ???
> Przychodzę, co się okazuje - poprosiłem malucha by usiadł przy kompie i
> pokazał jak siedzi. Wniosek, klawiatura dla niego za wysoko - opiera
> łokcie o wsio Shift, CTRL, ALT, WIN i... kręci rolka myszy (poprosiłem
> by uruchomił ulubioną grę). :)

Hihi, sam mam podobnego klienta - dziadek na oko z 80 lat, w systemie
burdel jak cholera, głównie zmiany w grafice(kolorki, rozdzielczość itd)
ale również czasem wywalone część katalogów systemowych, pytam co robił
że jest taki stan, a on twierdzi że nic, że to się tak samo itd. Co się
okazało - gość klika gdzie po padnie, bo poprostu nie dowidzi, a nie
chce mu się sięgnąć po okulary. ilekroć mam u niego być to nastawiam się
z czasem na reinstall systemu - to zajmuje znacznie mniej czasu niż
poprawa wszystkiego co zmienił :)

--
PM