Re: Dziwny problem z instalacją systemu.

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Fri, 12 Apr 2013 23:07:01 +0200

W dniu 2013-04-12 22:14, Anerys napisał(a):
> A co do "losowego zapisu" w przypadkowych miejscach - takie numery robił
> mi NT4, gd wskutek uszkodzenia dysku wywoływany sterownik/biblioteka
> dostawał przekłamaną treść i wskutek tego potrafił narobić szkód - m.in.
> zapisywał fragment jakiegoś katalogu w zupełnie losowym miejscu...
> Nieraz kaszaniąc cały system plików. Mam nadzieję, że ten wybryk Adobe
> nie napsuł rozlicznych MFT, czy FAT...

Raczej nie, z tego co pamiętam to były początkowe sektory, które i tak
zawsze są/były puste. Ale nieźle się człek wkurzał jak coś stworzył i
zapisał w formacie PS, a potem nie miał jak odtworzyć swego dzieła :)
Po paru miesiącach o ile pamiętam adobe wypuścił łatkę i problem
zniknął, ale złe wrażenie i tak pozostało.

--
PM