Re: czas letni

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 07 Apr 2013 16:13:56 +0200

> Takie przypadki już były, nie słyszałem, żeby były jakieś większe trudności.
> Niektóre systemy korzystają z UTC i zmiany czasu nie mają dla nich znaczenia.
> Synchronizacja czasu raczej nie ma tu znaczenia, i to z dwóch względów:
> - może nie działać przy dużej różnicy czasów (protokół NTP jest dosyć
> skomplikowany, warto w wolnym czasie sobie poczytać)
> - serwer NTP nie wie o przepisach w Twoim kraju i obowiązującej strefie
> czasowej
> To, co trzeba zrobić, to zmienić ustawienia stref czasowych w systemach
> [...]
Temat nie jest tak prosty jak się wydaje.
Jak wspomniałem, nie wszystkie kompy są podłączone do netu. Komp z wyłączoną
usługą synchronizacji czasu czy też odpięty od netu na dzień dzisiejszy sam
zmienia czasy letni/zimowy (SAM - ma to zaszyte). Poprawki ok, ale jakie i
dla jakich systemów, które systemy po decyzji rządowej zostaną poprawione?

--
Artur
0 weeks 1 day 10 hours 26 minutes 47 seconds and 118 milliseconds.