Re: czy przebudować MBR

Autor: Barnaba <l.prv_at_vp.pl>
Data: Sun, 7 Apr 2013 16:11:44 +0200

Dziękuję, a mógłbyś doradzić jakim programem i jak to zrobić (przepraszam,
ale jestem już MOCNO starszym człowiekiem i choć jak na swój wiek posługuję
się kompem dosyć sprawnie, to są sprawy, gdzie jednak mam kłopoty).
Np. gdzie zapisać kopię MBR i jak ewentualnie ją później przywrócić.
LechD

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:kjru28$3nq$1_at_news.icpnet.pl...