Re: czym znalezc pliki o zblizonych nazwach...

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 07 Apr 2013 16:04:01 +0200

> Chodzi mi o to, że żadnego algorytmu na tę chwilę nie ma. Żeby zaproponować
> jakiś algorytm, trzeba by lepiej poznać resztę nazw plików oraz preferencje
> pytającego. Można wymyślić różne algorytmy, które dadzą taki wynik jak w
> przykładzie, ale dla reszty danych mogą wypaść kiepsko. I moim zdaniem
> najtrudniejszą rzeczą będzie algorytm ogólny. Potem bardziej szczegółowy,
> obsługujący sytuacje takie jak Enter, Enter itp.
Poczekaj z wnioskami, to on wybiera po czym będzie filtrował.
Dla mnie nie ma znaczenia ile promili pokazał, to co pokazał pozwoliło mi
wnioskować tak a nie inaczej. Grupy mogę stworzyć z jednego do n znaków (to
on podaje).
Ja np. pytam o fragment dla filtra (program/skrypt). To on będzie miał
problem jeśli wynik będzie niespójny. Nie jest tu dużo robooty, ale dziś
niedziela, napierd.. kolano, i piwo na stole - więc nie będę się wygłupiał.

--
Artur
0 weeks 1 day 10 hours 15 minutes 58 seconds and 265 milliseconds.