Re: nie mogę zainstalować systemu

Autor: Barnaba <l.prv_at_vp.pl>
Data: Sat, 6 Apr 2013 21:59:16 +0200

Piotrze, piszę, co zdarzami mi się już korzystać z Twoich rad, zawsze z
sukcesem.

Jest duże prawdopodobieństwo, że cała sprawa związana jest z uszkodzeniem
MBR.

Co zrobiłem:

Uruchomiłem komputer z płyty instalacyjnej, uruchomiłem konsolę
odzyskiwania, po pojawieniu się "zachęty" wpisałem FIXMBR
Po chwili uzyskałem następującą odpowiedź:

Ten komputer ma niestandardowy lub nieprawidłowy główny sektor
rozruchowy. FIXMBR może uszkodzić tabele partycji w przypadku
kontynuowania operacji. W wyniku tego wszystkie partycje bieżącego
dysku mogą stać się niedostępne. Jeżeli nie ma problemów z dostępem do
dysku nie należy kontynuować tej operacji.
Czy na pewno chcesz zapisać nowy rekord MBR?

Groźnie to zabrzmiało i na wszelki wypadek zrezygnowałem (na razie, nie chcę
sobie zrobić "jakiegoś większego kuku").

Jakie byłoby Twoje zdanie?
LechD

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:515ed4a1$0$1216$65785112_at_news.neostrada.pl...