Re: Bat - dziwne zachowanie

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat, 6 Apr 2013 08:58:02 +0000 (UTC)

Jeszcze jedno pytanie a propos idei działania bata.

Dotychczas całego bata wrzucałem w pętlę poprzez wywołanie na końcu jego
nazwy, lub wpisanie parametru %0.

I działało.

Robiłem tak dlatego, by w razie zmiany w samym bacie w kolejnej pętli bat
uruchomił się ze zmianami ale czasami miałem wrażenie, ze zmiany są
uwzględniane jużwcześniej, zanim uruchomi się nowa petla.

Ale teraz przy nowej konstrukcji ten sposób przestał działać.

Zrobiłem więc łopatologicznie poprzez goto.

Ale co ciekawe nawet teraz, jeżeli zmienię wartośc parametru w pliku, to
kolejna pętla wykryje tę zmianę.
Jak to się dzieje?
Co będzie jeżeli zmiany w bat będa bardziej zaawansowane niżtylko zmiana
wartości zmiennej?

Czy możecie polecić jakąś stronę albo książkę która trochę bardziej
szczegółowo opisze skrypty w bat niż podstawy typu if, goto itp jakie
znalazłem w necie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")