Re: Rejestr, konta uzytkownikow i identyfikatory

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 05 Apr 2013 22:27:57 +0200

> Strasznie zagmatwałeś, a pytającemu chodziło o bardzo prostą rzecz: odnaleźć
> w HKEY_USERS podklucz należący do danego użytkownika, mając nazwę tegoż
> uĹźytkownika.

Z tym się zgadzam, chciałem wyciągnąć (uzyskać w odpowiedzi) CEL
(konkretny). W zależności od celu robi się to inaczej. Prosto, lub na około.

To tak jakby w WinApi odpytywać o zmainę checkbooxa w ViewList na
nieaktywnej pozycji. W WinApi oczywizda :)

--
Artur
0 weeks 0 days 11 hours 3 minutes 43 seconds and 221 milliseconds.