Re: Rejestr, konta uzytkownikow i identyfikatory

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 5 Apr 2013 21:59:18 +0200

artiun <artiun_at_spam.wp.pl> napisał(a):
> To po co Ci konto konkretne, skoro występuje dla wszystkich?

Nie jedno konkretne, tylko wszystkie konkretne, albo podzbiór wszystkich

> to po co pytasz o HKEY_CURRENT_USER jeśli nie chodzi o usera zalogowanego?

Przecież wcale nie pyta o HKEY_CURRENT_USER.

> Nie rozumiemy się, ja nie pamiętam nr. swojego konta bankowego.
> Dla Twej wiadomości, mój rejestr (cały) nie posiada takiego
> klucza/wartości. (Sprawdzone - metoda CTR-C STRL-V do Registy Work
> Shop'a).

R.e.m.e.K żadnego klucza jeszcze nie podał, więc nie wiem czego szukasz u
siebie.

> Jeśli nie ma tego w standardowym systemie to jest to
> instalowane później!

Ale czego nie ma?

> A opcja 'for all users' mogła być odznaczona/lub
> niezaznaczona. Więc - nie będzie dla wszystkich kont (globalnie).

Na razie nie wiadomo o jakim kluczu mowa.

> Wyjątki obsługuje się IF.. THEN.. ELSE
> Zakładanie, że istnieje u wszystkich... droga do.. błędów

Na razie nie zobaczyliśmy jeszcze ani jednego fragmenu kodu, więc z
komentowaniem braków w tymże kodzie można poczekać :)

> Właściciela procesu.

Proces właściciela procesu? ;) Nie było mowy o żadnym procesie i nie wiadomo
skąd Ci się wziął. Chodzi o program, który pytający będzie sobie pisać? On
oczywiście będzie mieć jednego właściciela, a chodzi o to, żeby operował na
wielu kontach a nie tylko na swoim.

> Bo nie wiem co Ty w tym kluczu masz (skoro nie mam go u siebie).

Niby w którym kluczu? S-1-5-21-2467103752-442443357-715719692-1000?
Oczywiście, że go nie masz, przecież SIDy dla kont niewbudowanych są
unikalne.

Strasznie zagmatwałeś, a pytającemu chodziło o bardzo prostą rzecz: odnaleźć
w HKEY_USERS podklucz należący do danego użytkownika, mając nazwę tegoż
użytkownika.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/