Re: nie mogę zainstalować systemu

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Thu, 04 Apr 2013 20:54:59 +0200

W dniu 2013-04-04 18:08, LechD pisze:
> Sytuacja jest taka: komputer stacjonarny, system XP Pro+sp3 x86.
> pożyczyłem, po zwrocie nie mogę uruchomić systemu, otrzymuję komunikat
> "brak pliku hall lub plik uszkodzony".
A ja bym sprawdził plik boot.ini po instalce XP.
Sprawdził na jakiej partycji i na jakim dysku sie instalacja zrobiła.
Zobacz czy ta partycja istniejąca gdzie masz kopie obrazu nie jest
czasami C a ta nowa D. A wpisy w boot.ini wskazują na C.
Z czego instalujesz? Z płyty czy skleconego pena? Płyty oryginalne czy
jakieś obrazy z netu?