Re: Win 8 i FAT32

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 27 Mar 2013 01:39:50 +0100

Użytkownik "sTav" <marmro9_at_beztego.o2.pl> napisał w wiadomości

> Nota bene: Już sprawdziłem że win 8 bootuje sie z FAT32, ale ponieważ nie
> przeprowadzałem standartowej instalacji tylko z wypakowania ImageX'em,
> pojawia się okienko win8, kręcące sie punkciki i napis że będzie naprawiał
> po czym zdycha.
> :-)

Podkusiłeś mnie nieświadomie trzasnąć mu buta z Protogona, czy ReFS-a :))
Zrobię to przy najbliższej okazji, udało mi się zakupić dysk 3TB, to go
pewnie trochę pomęczę, a jakiegoś triala od MałoMiętkiego pobiorę :)) Skoro
już w XP nie dało się (w normalny sposób) zrobić partycji powyżej 32GB, to
ja sobie postanowiłem, że zrobię mu 180GB (FAT32 rzecz jasna) i poszło :)
Jeszcze FAT64 (choć mapa nadal jest 32-bitowa), bo mnie to ciekawi :) A z
buta mu, niech ma :)) 32MB klustry banglały, ciekawe, czy system na nich
pójdzie :) (albo swap chociaż) :))