Re: Win 8 i FAT32

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Tue, 26 Mar 2013 18:05:05 +0100

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> "sTav" <marmro9_at_beztego.o2.pl> wrote in message
>

> http://reboot.pro/topic/6851-project-pwboot-latest-version-302/
>
> windows na pendrive to skrajny masochizm, nie wspominajac juz o tym
> ze zarznie go szybko
>
> jest szereg dedykowanych rozwiazan do tego co chcesz zrobic,
> zaczynajac od linuksow, przez windows pe, xp z ramdyskow itd itp.
> jest jakis konkretny powod (soft czy sprzet) dla ktorego kombinujesz
> az tak bardzo?

W zasadzie nie ma jakiegoś rzczywiście ważnego powodu. :-)
- Ot ciekawość, czy się da?

Narazie w net nie ma gotowców win8PE_PL, sciągnąłem już wcześniej jakiś
builder
ale mając pewne doświadczenie z poprzednimi i ich uperdliwymi błędami
jakoś mi nie spieszno do samodzielnej budowy.
Dziękuję za podesłany link, soft sciągnąłem, - zobaczę.
Mam mini dysk USB Samsunga (300GB) i tak sobie kombinowałem czy da się
jakoś zainstalować na nim przenośną wersje ósemki (obojętne czy full czy
PE).
Fabrycznie dysk jest sformatowany na FAT 32 stąd moje pytanie o ten FS.

Nota bene: Już sprawdziłem że win 8 bootuje sie z FAT32, ale ponieważ
nie przeprowadzałem standartowej instalacji tylko z wypakowania
ImageX'em, pojawia się okienko win8, kręcące sie punkciki i napis że
będzie naprawiał po czym zdycha.
:-)

Pozdrawiam!