Re: pomóżcie,chce nagrywać muzykę na komórkę z laptopa jak to zrobić

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 22 Mar 2013 16:20:51 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre_at_burgh.rh> napisał w wiadomości
> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą PureNick
> naskrobał(a):

> Popieram, też posłucham/poczytam z ciekawością.

Postaram się nie skłamać, przypadek jest prawdziwy. Szkola bya chyyyba ze
Zduńskiej Woli, ale nieważne...
Grupa chyba pl.rec.zwierzaki. Pytanie na poczatku pozornie rzeczowe, ale
pojawiające się odpowiedzi i kolejne pytania pozwoliły się szybko
zorientować, że gówniarzeria wpadła zrobić sobie "dobrą zabawę". Ponieważ
prośby ostrzeżenia nie poskutkowały, zdecydowałem się coś z tym zrobić. Z
nagłówków, które wszystkie miały ten sam IP, a więc jakiś router po drodze
(szkolny DSL i podpięte doń kompy), więc www.ripe.net, nawet w Operze
zrobiłem sobie hotkey do odpytania bazy, wpisuję to IP, podane jak na
talerzu jaka szkoła, adres, telefon, email dyżurnego opiekuna, emaile
dyrekcji, mam zalogowaną godzinę (mieściły się w ramach 1 godziny
lekcyjnej)... To sru, oficjalny email do admina, z wyszczególnieniem, co,
kto, gdzie i jak, że nie chciałem na razie pisać do pani wicedyrektor (imię
i nazwisko), bo chcę najpierw wyjaśnić to w wewnętrznym gronie, że tak mnie
nauczono... nie pamiętam szczegółów. Po niecałym miesiącu odpowiedź, że
klasa dostała porządny OPR, że dziękują za wiadomość i przepraszają.

Innym razem kolega na jakimś czasie, czy IRC, też minęło czasu, wpadła
gówniażeria i "wy mnie nie znajdziecie, a ja wam wpierdolę", coś w tym
stylu. Nie zwrócił tylko uwago na to dzieciak, że jego revDNS wskazywał z
dokładnością do stanowiska, gdzie się znajduje, kolega więc szybciutko
zadzwonił do szkoły i ich tam trochę poustawiał, że uczeń może mieć kłopoty.

Ktoś też, z Warszawy, opowiadał mi, że podobna sytuacja, ale trafiło na 3
adminów-nie-ułomków, traf chciał, że to było po sąsiedzku ze szkołą, to
Trójka Admińska podreptała do sali gdzie odbywały się zajęcia, dzieciak też
coś w stylu, co to ja wam nie zrobie i figę mnie znajdziecie. Podobno bardzo
mocno się zdziwił, jak mu admini oświadczyli "GOTCHA!" stając nad nim...