Re: Debugging Tools for windows (xp)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu, 21 Mar 2013 02:25:47 +0100

Grzegorz Niemirowski in news:kidjdr$2t2$1_at_news.icpnet.pl
[............]
> A mi się przypominają Twoje posty o tych Twoich udziwnionych Windowsach i
> problemach z nimi. Po co sobie życie utrudniać i instalować takie cuda?

z tego co ja wiem, to zadna istotna awaria nie byla spowodowana ich
"udziwnieniem", byla typowo windowsowa. Tzn z czasem okazywalo sie, ze
powodem klopotu/klopotow nie jest okrojenie. A dzisiaj w tej materii nie
wiem tylko, co jest powodem klopotow z plikami midi i dlaczego nokia, pomimo
nokia PCSuite, nie moze byc widziana jako modem... Ot i klopoty wszystkie
tajemnicze klopoty i byc moze zrodlo jest w okrojeniu xp. A poza tym -
standard.
to sa po prostu z sensem odchudzone windowsy xp, maja te zalete, że pojda
lekko na tzw kazdym starykowskim laptopie/pc, ktory pod pelnymi xp ugnie
sie.
Usuniete zostaly wszelkie zbedne pierdoly, mozna rzec, ze sa PL podroba
tinyxp, a to jest marka w krojeniu xp - mozna rzec, że przez lata nikt
lepiej tego nie wykonal. Pralke mozna podlaczyc - tez bedzie widoczna.
Mozna oczywiscie dyskutowac o legalu - akurat jesli o mnie chodzi, to
konfesjonal jest w biurku,gdzie od lat spoczywa legalna cd z wagonem xp.

> Ale to jest właśnie ta sama co w Windows SDK for Windows 7.

no, to w takim razie wszystko bryka i klopotu z symbolami nie ma. Wejda te,
ktore sa na www.
btw: wiesz moze gdzie lezy _osobno_ DTools dla w7-64?

> Na normalnym XP instaluje się bez problemu.

nie moge powiedziec z pelna odpowiedzialnoscia, ze powodem klopotu z
instalacja jest okrojenie tych xp. wiersze logowe z errorami - srednio
czytelne/oczywiste.