Re: Debugging Tools for windows (xp)

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 21 Mar 2013 01:14:20 +0100

1634Racine <1634_at_Racine.pl> napisał(a):
> dlaczego - nie wiem, aczkolwiek jest log z proby instalacji, duzo liter :)

Więc masz co czytać :)

> moze powodem jest to, ze probowalem zainstalowac - i tak, i tak - na
> spreparowanych xp, odchudzonych... Ale z kolei _nigdy_ nie bylo z tymi
> oknami klopotow innych niz standardowe.

A mi się przypominają Twoje posty o tych Twoich udziwnionych Windowsach i
problemach z nimi. Po co sobie życie utrudniać i instalować takie cuda?

> z kolei bez problemu zainstalowal sie windbg_6.12.0002.633_x86, czyli
> wczesniejsza wer. DTools, z ktora pare lat temu dzialalem.

Ale to jest właśnie ta sama co w Windows SDK for Windows 7.

> Pytanie tylko, czy z www z (z root posta) brac do tej wersji "nowoczesne"
> symbole... Pewnie tak, pewnie nie. A jest jakies inne wyjscie? Niet.

Jakie nowoczesne? Symbole są pod określoną binarkę. Nie wiem po co
kombinujesz, ustawiasz URL do serwera symboli i wszystko się dzieje
automagicznie:
SRV*your local symbol folder*http://msdl.microsoft.com/download/symbols

> Oczywiscie ciekawe jest pytanie, dlaczego nowa wer. DTools nie chciala
> sie zainstalowac.

Na normalnym XP instaluje się bez problemu. I jak wspomniałem, to nie jest
żadna nowa wersja. Nowy to może być tam instalator.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/