Re: [ot] ranking syst. operacyjnych

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 7 Mar 2013 01:20:40 +0100

Użytkownik "Kamil" <niedlaspamu_at_gmail.com> napisał w wiadomości

> Co to ma do rzeczy? Linuks dla użytkownika domowego to badziew, który nie
> spełnia i nie będzie nigdy spełniał swojego zadania. Co darmowe to
> wiadomo.

Zależy, jak go poustawiasz. Jego konfiguracja jest po prostu trudniejsza,
poza tym, też już zaczyna skręcać w ulicę Rozbuchaną, trzeba fałdów
przysiąść, żeby to chodziło. Używałem przez miesiąc, wywaliłem tylko
dlatego, bo mi były potrzebne programy chodzące jedynie pod Szklarnią.

> Mianowicie?
>
> W7 mało 15 GB na dysku systemowym. I po to zwykłemu (większości)
> użytkownikowi do www, poczty, czy napisania pisma w Office? To zwykłe
> draństwo służące podrzymaniu zapotrzebowania na coraz szybsze procesory,
> większe dyski i pamięci. Nie dajmy się zwariować.

Ja nadal też nie mam odpowiedzi na pytanie, dlaczego, przy swoich
niezmienionych niemalże potrzebach, muszę liczyć się, że sprzęt za jakiś
czas przestanie dawać radę. Pierwszy pasjans chodził mi na 386 i nie mroziło
maszyny. Obecny (taki jak w V/W7/8), bez mocnego procka będzie wywoływał
ataki kurwis wulgaris, spowodowane muleniem. Takowyż pasjans, tylko
obleczony w bajery, całkowicie mi zbędne (po wuj mi animacja talią kart, ze
niby się wstrząsają, tasują, podskakują i jeszcze chyba dzwonią). Ten z 386
chodził żwawiej na tymże 386, niż na 1gigowym w V/W7... Nie mówię o
sytuacji, gdy zastosowane działanie RZECZYWIŚCIE wymaga szybszej,
wydajniejszej maszyny i pojemniejszego magazynu...