Re: Poczta usługi Windows Live - drzewo katalogów (migracja z OE)

Autor: Irokez <no_at_email.com>
Data: Mon, 25 Feb 2013 09:21:43 +0100

W dniu 2013-02-25 00:45, Mark pisze:
> Irokez <no.email_at_wp.pl> w wiadomości
> Tak, program Windows Mail z Visty (jest to praktycznie Outlook Express).
>
> Mogę go podesłać jeśli chcesz, tylko podaj czy ma to być wersja 32 bit
> czy 64 bit.

Wersja 64bit.
Zainstalowałem Thunderbirda i teraz piszę.
Grupy dyskusyjne wydają się ok, jest drzewo, jest odpowiadanie pod
spodem, są ">" i kolorowo oznaczanie jak w OE PowerTools.

Wieczorem potestuję pocztę i jak będzie OK to pozostanę chyba na tym.
Z tego co poczytałem Windows Mail nie do końca wszystko działa na Win7,
ale posty są z 2009 więc może...

Pozdrawiam.

--
Irokez