Re: Uruchamianie systemu po eSATA

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Mon, 25 Feb 2013 08:19:30 +0100

W dniu 2013-02-23 12:24, Olek pisze:

> Doinstalowanie nakładki graficznej nie wpłynie raczej na sposób
> zachowania systemu.
> To można dopiero osiągnąć zmieniając domyślną konfigurację W8, w sposób
> opisany w artykule.
> Przestroga dla wszystkich, bo W8 potrafi rozpieprzyć NTFS bardzo
> skutecznie, sprawdziłem osobiście.

W mordę... Co prawda na tym kompie nie zamierzam mieć linuxa ale
wskazana większa czujność niż dotychczas.
Do czego to doszło. Jeden system rozwala drugi. Świat się kończy. :-)
Szkoda że testowanie W8 na Virtualboxie coś mi nie idzie.

PS. Ech to były czasy. Na jednym dysku XP i linux. Wszystko ładnie
działało :-)