Re: Ile kosztuje W8 Pro?

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_jurajska>
Data: Sun, 24 Feb 2013 02:10:45 +0100

W dniu 23.02.2013 o 10:34 Marek <precz_at_spamowi.com> pisze:

> Ja zdążyłem ale przyznam Ci się, że nie wiem po co. Zainstalowałem to to
> lecz nie wiem co z tym fantem począć. Aplikacja służąca niczemu albo
> jeszcze nie odkryłem korzyści z jej posiadania.

Mi potrzebne są kodeki do tunera DVB, a w tym dodatku jest akurat kodek do
mpeg2. Ale pies im mordy lizał, bo kupię soft od Corela i tyle mnie w MS
zachłanne sku*wysyny zobaczą ;-) Albo spróbuję pomęczyć sie na jakimś
linuksie.

Swoją drogą, Windows 8 Pro, który był do kupienia za kilkadziesiąt-do
250zł, obecnie kosztuje 1200 zł :D Nie wiem w co gra MS, ale są na niezłym
haju

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.